dinsdag 23 mei 2017

2 weken later

Uiteindelijk heb ik maar 3 nachten in het ziekenhuis gespendeerd. De laatste 24 uur liepen de drains nog maar 20 cc. Na de operatie heb ik eigenlijk geen moment pijn gehad. De dag na de operatie ben ik gestopt met de pijnstilling. Ik voel liever wat, zodat ik voel als ik iets doe wat niet goed is. Maar er bleek niks te voelen.

Inmiddels is het 2 weken later. De zwellingen zijn zichtbaar afgenomen. Bovenop en aan de zijkanten zijn overal deuken te zien. Dit zou komen doordat mijn huid heel dun is en strak staat. Hopelijk worden ze in de loop der maanden minder. Als dat niet gebeurt, kan ik nog voor lipofilling gaan. Dan gaan ze eigen lichaamsvet inspuiten onder de huid. Maar dat is voor latere zorg.

Ik begin steeds meer te wennen aan mijn nieuwe borsten. De projectie is niet of nauwelijks veranderd, maar ik merk dat het me minder stoort dan eerst. Ookal hoop ik er nog steeds op dat het toch iets meer gaat worden als de huid en de spieren helemaal ontspannen zijn.

In de eerste 2 weken mag je eigenlijk nog maar weinig doen. Je mag je armen niet boven je hoofd of opzij strekken. Niet autorijden of fietsen. Elke dag een rustmoment nemen en vooral niet tillen. Omdat ik geen pijn heb en het niet voelt alsof ik een operatie heb gehad is het best lastig om rustig aan te doen. de komende 4 weken mag ik iets meer, maar nog steeds rustig aan doen.....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten